Oman ammatillisen kehittämisen työkalut poikkeusoloissa

Suomen Ortopedisen Manuaalisen Terapian Yhdistys Forums Fysioterapia Oman ammatillisen kehittämisen työkalut poikkeusoloissa

  • This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Posts
  • #5383
    Peetu Rytkönen
    Guest

    Tervehdys kaikille,

    Varmasti useat meistä ehtivät tehdä hyvissä ajoin syksyllä/talvella suunnitelmia omaa ammatillista kehittämistä varten tulevalle keväälle/kesälle. Nykyisestä tilanteesta johtuen lähes kaikki kurssit ovat siirtyneet syksylle. Vielä tämän hetken tiedon mukaan ne voisivat kuitenkin tuolloin toteutua.

    Tässä on joka tapauksessa useampi kuukausi kurssien osalta “tyhjää”. Myös usealla meistä potilastyö on hetkellisesti vähentynyt. Voisiko tyhjiä välejä täyttää nyt jollain, mikä kehittäisi meitä ammatillisesti?

    Autetaan toisiamme kasaamaan hyviä / ajankohtaisia kehittämisideoita.

    Millä tavoin kehität omaa ammatillista osaamistasi tällä hetkellä?
    Onko jokin toimiva oppimisympäristö / väline / kanava, minkä voisit jakaa kaikkien kanssa?
    Minkälaisia ammatillisen kehittämisen välineitä kaipaisit juuri nyt?

    Tässä muutama webinaari “ensihätään” ehdolle:

    17.4.2020: IFOMPT Webinar: Prof Kim Bennell Increasing accessibility to physical therapy for knee osteoarthritis (ilmainen)

    17.4.2020: SOMTY Jari Rautiainen – Katsaus olkanivelen fysioterapiaan (Somtyn jäsenille ilmainen)

    Lukulistalla myös H.Luomajoen ym. tuore Kipukirja.

    Mitäs muita ideoita lähiviikoille?

    T. Peetu

    #5391
    Sanna Eschner
    Guest

    Uuteen Ammattilaisen Kipukirjaan kannattaa jokaisen tarttua! Tätä on odotettu ja ainakin itse olen tosi tyytyväinen sisältöön.

    #5428
    Teemu Ripatti
    Guest

    Alla linkki fysioterapeuttien omaan netflixiin. Itse olen nyt vuoden ajan sivustoa käyttänyt ja saanut sieltä paljon uuttaa omaan päivittäiseen tekemiseen. Palvelu maksaa noin 10 €/kk, mutta on totisesti hintansa väärti. Suosittelen

    https://www.trustme-ed.com/

    Teemu

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.